I lokalene ved siden av MORRIS i 1. etasje i KUBEN, har det åpnet en ny selvbetjeningsbar. Kaffe, frappe, smoothie og acai står på menyen. Eller om du bare vil ha en yogshake? Det var i perioder lang kø. Selvbetjening og betal etter vekt.
tirsdag, 15 mai 2018 20:22
Digg i KUBEN
Publisert i
Kortnytt
Frank Tverran
Ansvarlig redaktør og skribent
Siste fra Frank Tverran
Andre saker å lese
Fantastisk utvikling på Eggemoen
24-06-2026 Nyheter
Frank Tverran

Robot Aviation AS på Eggemoen har hatt et gjennombruddsår. Omsetningen økte fra 29 millioner kroner i 2024 til nesten 191 millioner kroner i 2025. Resultatet etter skatt endte på 37,8...
Les mer i RingeriksAvisaEn god nyhet i filibustersaken Ringeriksbanen
24-06-2026 Politikk
Frank Tverran

Mens Ringeriksbanen stadig skyves foran politikerne, har Buskerud fylkesting nå sendt et tydelig signal: Prosjektet må prioriteres, og investeringsbeslutningen må komme så raskt som mulig.
Les mer i RingeriksAvisaNorge-profiler var skeptiske til VM-roingen: – Sjukt

Flere av de norske VM-stjernene var usikre på det virale norske rofenomenet, men i natt omfavnet de det etter den dramatiske seieren.
Les mer i RingeriksAvisaFotball 2. divisjon menn søndag avdeling 2, tabell
22-06-2026 Blålys brann politi ulykker
NTB
Hønefoss holder seg godt oppe i den øverste delen av tabellen.
Les mer i RingeriksAvisa